روشهاي كسب در آمد از اينترنت
کسب در آمد از اینترنت ،آموزش کسب درآمد از سایتهای کلیکی،بهترین روشهای کسب درآمد از اینترنت،سایتهای کسب درآمد ایرانی،سایتهای کلیکی خارجی،سایتهای کلیکی ایرانی،آموزش سایت نئوباکس،neobux ،همکاری در فروش

روشهاي كسب در آمد از اينترنت

یک شنبه 21 اسفند 1390
1:42
big master

روشهاي كسب در آمد از اينترنت: 

با توجه به وجود روشهاي متعدد كسب در آمد از اينترنت به طور خلاصه 5 روش از بهترين و پرسودترين روشها را مورد بررسی قرار می دهیم:

  1- راه اندازي سايت های پر بازديد همانند سایت نيازمندي، دانلود، سرويسهاي رايگان و ...  و كسب درآمد از طریق تبلیغات در سایت.

سایت نمونه :  

 جامع ترین سایت نیازمندیهای شمالغرب کشور

  2- تبليغات كليكي ايراني و خارجي (قرار دادن تبليغات در سايت خود و دريافت پورسانت بر اساس كليك بر روي آگهي ها)پورسانت بر اساس كليك بر روي آگهي ها)

نمونه خارجی :

Neobux

  

 

 

 کسب درآمد از سایت امپریال (Imperial Get Cash                                              ثبت نام در سایت ImerialGetCash

 

نمونه سایت ایرانی

سایت کسب درآمد از اینترنت ای باکس (takbux.ir)

 تک باکس

 

سایت کسب درآمد از اینترنت ای باکس (Ebux.ir                     ای باکس

 

 3- مشاغل اينترنتي: با حرفه و استعداد خود كسب درآمد كنيد. (فروش هاست، طراحي سايت، پشتيباني و مشاغل وابسته ... )

  4- مشاركت در فروش شركتهاي ديگر و دريافت پورسانت مثل(برای توضیحات بیشتر روی بنر کلیک کنید) :

 

  5- فروش محصولات خود در بازار ايران وجهان (راه اندازي فروشگاه اينترنتي) و غيره كه ما در اينجا به آنها اشاره نمي كنيم.

پاساژ آنلاین همه چیز :

   در ليست بالا 5 روش از بهترين و پركاربردترين راههاي كسب در آمد از اينترنت نام برده شد، ولي با اين همه روش هاي مختلف كدام را انتخاب كنيد؟ با هر کدام از اين روش ها در آمد معینی عاید شما خواهد شد، اما پر درآمد ترین، بهترين، پايدارترين و سريع ترين روش كسب درآمد از اينترنت در ايران فروش و بازاريابي محصولات و خدمات از طريق اينترنت می باشد. چه سرمايه داشته باشيد چه نداشته باشيد، چه سايت داشته باشيد و چه نداشته باشيد، چه فروشگاه داشته باشيد و چه نداشته باشيد.

   و این یعنی مشاركت در فروش شركتهاي ديگر و دريافت پورسانت (Affiliate Marketing) از فروش محصولات فروشگاه هاي دیگر تا 40 درصد محصول.و دريافت پورسانت (Affiliate Marketing) از فروش محصولات فروشگاه هاي دیگر تا 40 درصد محصول.

      اگر زمان و ابزار لازم را برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی مستقل ندارید این روش بهترین گزینه می باشد زیرا در اين روش شما احتياج به سرمایه، تهیه محصول، لوازم بسته بندي و پرداخت حق عضويت سيستم پستي و یا حتی تهیه فروشگاه نداريد. شما فقط تبليغ و بازاریابی مي نماييد و محصولات دیگران را مي فروشيد و پور سانت دریافت می نمایید. 



filesell

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: